چاپ برچسب و لیبل در ارومیه

استفاده از برچسب در بسته‌بندی محصولات، ایده خوبی برای تبلیغ و برند سازی کسب و کارتان است. چاپ برچسب و لیبل در ارومیه توسط بهترین مرکز چاپ کشور (انصار پرینت) انجام می شود. صاحبان هر کسب و کاری می‌توانند بنا به نوع نیاز خود در هر تیراژ، جنس ، ابعاد و طرحی این محصولات را سفارش دهند.

شرکت انصار پرینت با داشتن بهترین و مجهزترین تجهیزات می‌تواند انواع مختلفی از لیبل هایی چون: یووی (سلفون براق، سلفون مات و طلاکوب)، متالایز، کاغذی، PVC، شیشه‌ای، هولوگرامی، اموال و ژلاتینی را ارائه دهد.

چاپ-برچسب-در-ارومیه

مرکز چاپ انصار ارومیه، آماده ی ارائه ی انواع خدمات پیرینت و تهیه ی سفارشات برای مشتریان خود در شهر ارومیه است. ما همواره در تلاشیم که برای تهیه ی محصولات مورد نیاز شما عزیزان، از با کیفیت ترین مواد اولیه و به روزترین روش ها استفاده کنیم.

چاپ انواع لیبل در ارومیه

استفاده از انواع لیبل در بسته بندی محصولات تاثیر زیادی در ظاهر و برند سازی دارد، اما مهمترین موضوع انتخاب نوع لیبل متناسب با محصول است. انواع مختلفی از لیبل‌ها در جنس‌، ظاهر، طراحی و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود که بهتر بتوانید لیبل مناسب با محصول را انتخاب کنید.

چاپ انواع لیبل

لیبل یووی

چاپ لیبل یووی در میان انواع دیگر از لیبل‌ها جزء پرکاربردی‌ترین‌ها است. ویژگی هایی که باعث محبوبیت بالای این لیبل شده شامل:

  • قیمت کمتر
  • تحویل سریع‌تر یا فوری
  • چاپ به صورت فول رنگی
  • بدون محدودیت در انتخاب سایز و ابعاد
  • جنس عمدتا کاغذی با روکش یووی برای محافظت از و زیباتر نشان دادن آن

با تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا، کیفیت چاپ لیبل یووی بسیار عالی است و رنگ‌های چاپ شده در آن براق و اشباع هستند. اگر قصد دارید محصول خود را با برچسب یووی زیباتر کنید، همین الان از سایت انصار پرینت ثبت سفارش کنید. برای چاپ لیبل میوه و سایر کارها می توانید از لیبل یووی هم استفاده کنید.

چاپ لیبل سلفون براق

  انتخاب چاپ لیبل سلفون براق برای محصولات تاثیر زیادی در جلب توجه مشتری دارد. کاور سلفون براق بر روی برچسب باعث:

  • محافظت از لیبل
  • ثبات رنگ لیبل
  • مقاومت در برابر آب و خراش
  • دادن زیبایی خاصی به لیبل

شما می‌توانید از طریق مجموعه انصار پرینت، لیبل سلفون براق را در سایزهای مختلف و به صورت فول رنگی تهیه کنید. رنگ‌های لیبل سلفون براق خاصیت درخشندگی و اشباع دارند و این نشان از کیفیت مطلوب چاپ لیبل است.

شرکت انصار پرینت می‌تواند لیبل سلفون براق را در قطرها و برش‌های مختلف برای شما آماده کند، کافیست که سریعا ثبت سفارش کرده و بهترین نوع لیبل را دریافت کنید.

چاپ لیبل سلفون مات

لیبل سلفون مات برعکس لیبل سلفون براق بوده و نوع روکش استفاده شده بر روی آن حالت مات دارد. عموما روش چاپ لیبل سلفون مات به صورت شیت‌ (ورقه‌ای) بوده و در هر ابعادی قابل چاپ است.

چاپ لیبل طلاکوب

شرکت انصار پرینت چاپ لیبل طلاکوب را در کنار سایر محصولات خود به مشتریان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید لیبل‌های طلاکوب را در سه حالت زیر سفارش دهید

  • سلفون مات
  • سلفون براق
  • بدون کاور

نوع طلاکوب لیبل‌ها زیبایی بسته بندی محصول شما را دو چندان کرده و بازدهی خوبی برای تبلیغ برند شما دارد.

چاپ لیبل متالایز

انتخاب چاپ لیبل متالایز برای بسته بندی محصولات صنعتی گزینه خوبی است. مزایای استفاده از لیبل متالایز شامل:

محافظت از لیبل در برابر آب

محافظت در برابر خط و خش

محافظت در برابر مواد شیمیایی

محافظت در دماهای بالا

محافظت در مقابل اسیدها

شرکت انصار پرینت می‌تواند لیبل متالایز را در سایزهای مختلفی برای شما آماده کند.

لیبل های کاغذی:

لیبل-کاغذی-در -ارومیه

چاپ لیبل های کاغذی بر روی کاغذهای پشت چسب دار صورت گرفته و از لحاظ شکل ظاهری به دو دسته ی مات و براق تقسیم می شوند. مشتریان به دلخواه خود می توانند هر یک از دو نوع مات و براق را انتخاب کنند.

برچسب های کاغذی از مقاومت و ماندگاری پایینی برخوردار بوده و همین دلیلی در دسته ی لیبل های ارزان قیمت قرار دارند. البته بنابه درخواست شما، امکان افزودن یک لایه ی پوششی برای آن ها نیز وجود دارد که می تواند مقاومت این لیبل را در برابر رطوبت و پاره شدن مقداری افزایش دهد.

برای تولید لیبل های کاغذی می توان از طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها استفاده نمود. از این برچسب ها در تمامی زمینه های صنعتی و تجاری برای کاربردهایی مانند بسته بندی و معرفی محصول استفاده می شود.

لیبل های PVC (پی وی سی):

برچسب-pvc-در-ارومیه

برای چاپ لیبل های پی وی سی، همانطور که از نامشان پیداست از پلاستیک های محکمی به نام پی وی سی استفاده می شود. لیبل های پی وی سی را می توان در دسته ی لیبل های شفاف قرار داد و به صورت مات و یا براق اقدام به تهیه ی آن ها کرد. لیبل های پی وی سی مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل مختلف محیطی دارند و اگر به دنبال لیبل هایی با عمر بالا هستید، یکی از بهترین گزینه های انتخابی شما می تواند لیبل های پی وی سی باشد.

لیبل های شیشه ای یا شفاف:

برچسب-شیشه-ای-در-ارومیه

نام این محصول گویای ویژگی های آن است.  شما این امکان را دارید که هر طرف برچسب شیشه ای را از طرف دیگر آن ببینید. اگر شما می خواهید محصولات تولید شده توسط خود را به مشتری معرفی کرده و در عین حال امکان مشاهده ی خود محصول را نیز به آن ها بدهید، مناسب ترین لیبل برای انتخاب شما، برچسب های شیشه ای هستند.

لیبل های پی وی سی امروزه به دلیل جذابیت ظاهری شان، در دنیای رقابت بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرند. این لیبل ها به شدت در صنعت مرتبط با خودروها پرکاربرد بوده و اطلاعات مختلفی روی آن ها ثبت شده و سپس بر روی شیشه های خودرو ها چسبانده می شوند. لیبل های شیشه ای در برابر رطوبت و خط و خش از مقاومت قابل توجهی برخوردار هستند.

برچسب های هولوگرامی:

برچسب-لیبل-هولوگرام-در-ارومیه

برچسب های هولوگرامی نوعی از دسته ای اپتیکی بوده که برای چاپ آن ها از دستگاه های پیشرفته و لیزر استفاده می کنیم. این لیبل ها با قرارگیری در برابر نور به رنگ های مختلفی در آمده و طرح های خاص چند بعدی ای را از خود به نمایش می گذارند، از این رو بسیار تک و یونیک بوده و شما می توانید برای جلوگیری از کپی برداری از برند خود از آن ها استفاده کنید.

برچسب های هولوگرامی بعد از کنده شدن یا خراشیده شدن ردی از خود به جا می گذارند و این رو با اهداف امنیتی هم می توانیم از آن ها بهره ببریم.

برچسب های اموال:

برچسب-اموال-در-ارومیه

از لیبل های اموال با هدف های زیر استفاده می شود:

  • معرفی محصول
  • تایید پلمپ بودن تولیدات
  • جهت نشانه گذاری وسایل
  • امکانات مربوط به یک مجموعه با اهداف امینیتی

ویژگی برچسب اموال

  • این برچسب های چسبندگی بسیار بالایی دارند و بعد از چسبانده شدن روی سطوح تقریبا جزئی از آن محصول محسوب می شوند.
  • اگر اقدام به کندن آن ها کنید، به صورت تکه تکه از سطح جدا خواهند شد.
  • برچسب های اموال مقاومت بالایی در برابر رطوبت، خط و خش و دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین هستند
  • با توجه به انعطاف پذیر بودنشان قابلیت چسبیدن به هر سطح و جنسی را دارند.

برچسب های ژلاتینی یا ژله ای:

برچسب-زلاتینی-در-ارومیه

لیبل های ژله ای را می توان در دسته ی لیبل های پی وی سی قرار داد، با این تفاوت که لایه ی اضافه تری بر روی این لیبل ها وجود دارد. ظاهر برجسته ی این لیبل ها آن ها را جذاب کرده و مورد انتخاب بسیاری قرار می گیرند.

لایه ی پوششی به صورت برجسته و گنبدی شکل است که در برابر عوامل مختلف شکل خود را حفظ کرده و از مقاومت بالایی برخوردار است. برای تهیه ی لایه ی پوشششی این برچسب ها از مایع شفافی به نام پلی اورتان و یا رزین اپوکسی استفاده می شود، که مایع پلی اورتان از کیفیت بالاتری نسبت به رزین برخوردار است.

قیمت چاپ لیبل در ارومیه

مرکز چاپخانه انصار که در ارومیه قرار دارد، ضمن بهره گیری از با کیفیت ترین مواد اولیه و استفاده از روش های نوین در تولید برچسب ها، همواره می کوشد تا محصولات چاپی خود را با مناسب ترین قیمت عرضه نماید.

هزینه ی مربوط به سفارش لیبل ها با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که عبارتند از: نوع برچسب انتخابی، تعداد سفارش، اندازه و طرح سفارش، روش مورد استفاده برای چاپ، خدمات پس از تولید مانند افزودن لایه ی پوششی برای لیبل ها و … برای اطلاع از هزینه های نهایی سفارشات خود می توانید به قسمت مربوط به ثبت سفارش در سایت مراجعه کرده تا به صورت آنلاین هزینه برای شما محاسبه گردد. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاورین و متخصصین مجموعه ی ما در تماس بوده و به پاسخ سوالات خود دسترسی یابید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت لطفا با ما تماس بگیرید:

09147119114
09141406442
044-32259763

مدیریت: مهدی آزاد

ارومیه، خیابان امام ، خیابان طرزی – چاپ انصار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *